Despre artişti

Posted: martie 11, 2010 in cultural
Etichete:

Apropo de artişti. Dacă aţi şti voi câţi artişti ,,nedescoperiţi” avem ?
Pe lângă cei care se afişează la TV şi care (majoritatea) dacă i-ai pune să cânte live s-ar împotmoli, aceştia care frecventează cluburi de muzică şi care pe parcurs se pierd,(din păcate) sunt mult mai originali şi mai talentaţi.
Am avut ocazia să văd multe formaţii şi artişti locali şi chiar îmi pare rău atunci când ,,descopăr” un talent adevărat, care nu îşi găseşte locul numai întro formaţie fără pretenţii şi se complac cu această situaţie.
Am să mai postez câteva talente care merită ascultate şi promovate.

Să vă spun o întâmplare cu altfel de artişti.

Ieri m-am dus cu colegul meu de la ziar Blaga la un interviu, pentru un articol publicitar despre un domeniu medical. L-am avertizat că vom avea o misiune dificilă, ştiind că mulţi specialişti au o problemă de comunicare şi nu prea ştiu ce vor(specialiştii care mai rămân în ţară).

După 1 oră şi 30 minute, am ieşit amândoi plăcut impresionaţi de uşurinţa cu care  a decurs interviul.  Am areciat comunicarea foarte bună a interlocutorului, uşurinţa în exprimare şi faptul că deşii conducea un domeniu în care nu era direct specializat(el fiind stomatolog) îl cunoştea şi-l stăpânea foarte bine. La o discuţie liberă am aflat că,, român fiind ţări străine cutreera” el studiind şi trăind vreo 15 ani prin Germania, deşi are  în jur de 30 ani, şi urma să plece  din ţară, de data asta în Anglia, pentru că oamenii buni nu-şi găsesc locul în ţara lu papură vodă.

Genetic suntem înzestraţi. Păcat că ne stricăm şi ne pierdem identitatea în ţara asta plină de baroni, moguli şi oligarhi care şi-ar vinde şi MAMA pentru putere şi imunitate…

Lasă un comentariu